مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

ساخت وبلاگ

ASP  مخفف Active Server Pages  می باشد و یک بستر ویژه توسعه وب است. این پلتفرم متعلق به شرکت ماکروسافت می باشد.
ای اس پی (ASP) یک صفحه HTML  است طراحی سایت که شامل یک یا چند اسکریپت می باشد.قبل از اینکه صفحه برای کاربر load  شود صفحه ASP  در سرور وب ماکروسافت  پردازش می شود.
در واقع ASP  یک تکنولوژی ویژه توسعه وب می باشد،که امکان اجرای اسکریپت های یک صفحه وب را از طریق یک سرویس دهنده فراهم می نماید. ASP یکی از پارامترهای سرور اطلاعات اینترنت ماکروسافت می باشد. به سرور اطلاعات اینترنت ماکروسافت در اصطلاح  IIS (inteet information server)  می گویند.

نحوه ساخت فایل ASP :
برای ساخت فایل ای اس پی می توان یک اسکریپت(script)  نوشته شده در VBscript یا javascript، را به یک فایل HTML اضافه کرد و یا میتوان  از برنامه (ActiveX Data Objects)ADOs استفاده کرد. و باید فایل را با پسوند  .asp ذخیره نمود

ASP.net چیست؟چه تفاوتی با ASP دارد؟
ASP.net نسل جدید ASP می باشد.ASP.net نسبت به ASP کلاسیک سریعتر است.فایل های آن دارای پسوند .aspx هستند.
هم چنین asp.net  از زبان های .net مانند C# استفاده می کنددر حالیکه asp از VBscript و Jscript استفاده می کند.
یکی دیگر از تفادوت های آنها در این است که ای اس پی دات نت،یک زبان کاملا شی گرا (object oriented)می باشد ولی ای اس پی تقریبا به شی گرایی نزدیک است
طراحی سایت با asp.net :
طراحی سایت با این فریم ورک مزایا و معایبی دارد.از نظر هزینه نسبت به php هزینه بالاتری دارد.اما اگر پروژه بزرگی دارید که قصد ارتقا آن را دارید بهترین گزینه استفاده از پلتفرم می  باشد.تعداد خطوط کدی که با asp.net نوشته می شود نسبت به php بالاتر است.برای همین زمان بیشت تری از برنامه نویس می گیرد.
 
طراحی سایت با asp.net


مزایا استفاده از asp.net :
 1-ای اس پی دات نت بطور قابل توجهی میزان کد های مورد نیاز برای ساخت برنامه های بزرگ و پیچیده را کاهش می دهد.که این کار باعث می شود سرعت توسعه افزایش و هزینه توسعه کاهش یابد
2-به دلیل کامپایل آنی،و تکنولوژی های هوشمند ذخیره سازی که asp را ساپورت می کنند؛عملکرد کلی برنامه افزایش می یابد
3-فریم ورک asp.net زبان های گوناگونی را پشتیبانی می کند و این کار به شما حق انتخاب بیشتری می دهد.
4-اگر بخواهید پلت فرم خود را تغییر دهید asp.net برای شما این امکان را فراهم می کند
5-و....
معایب استفاده از asp.net:
1-این platform دارای صفحاتی پیچیده می باشد
2-یادگیری بسیار سخت
3-پشتیبانی محدود برای seo(search engine optimization)
برای آشنایی با سئو(بهینه سازی موتور جستجو) می توانید به مقاله "بهینه سازی موتور جستجو چیست؟"مراجعه کنید.
تعریف php :
Php  مخفف PHP Hypertext Preprocessor یک زبان برنامه نویسی سمت سرور(backend) میباشد.با ااستفاده از پی اچ پی میتوان سایت و اپلیکیشن های تحت وب برنامه نویسی نمود.php ربطی به ظاهر سایت ندارد. برای نوشتن ظاهر سایت از زبان هایی مانند html,css,js  میتوان استفاده نمود.شاید جالب باشد که بدانید نماد php فیل می باشد و آن هم بدلیل شکل آن است.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 164 تاريخ : شنبه 12 بهمن 1398 ساعت: 18:44

 هر شخص كارشناس در هر صنعتي نياز به يك اينترنت تارنما داراست . طراحي وبسايت فردي قیمت متعددي براي يك فرد دارااست و  طراحی سایت توصيه مي شود هر شخصي كه خواهان حضور بهتر در دنياي اينترنت هست، مبادرت به پباده سازي وب سایت فردي نمايد . داشتن وب وبسايت شخصي، راهي قادر براي به اشتراك گذاشتن توانمندي ها و مهارت هاي شماست . در حالتي كه شما جوياي شغلي عالي متناسب با تخصص خويش مي‌باشيد و مي خواهيد در اين بازار رقابتي باقي بمانيد، مي بايست اطمينان حاصل فرماييد كه مهارت هاي تان پيوسته به روز مي شود و رزومه شما در معرض ديد همگان مي باشد . اينجاست كه پباده سازي وب سايت شخصي اهميت مي يابد .

طراحي
سايت
عارضه
ها نياز به پباده سازي سایت شخصي دليل نخستين – برقراري رابطه با شما را سهل مي كند .
داشتن يك اينترنت وب سايت شخصي اين قابليت و امكان را مي دهد تا از شيوه تلفن، پست الكترونيكي، لينكدين يا اين كه توييتر و يا بقيه شبكه ها با شما ارتباط برقرار شود . علاوه بر اين، با آوردن لغت ها كليدي همچون اسم دانشگاه تان، نام صنعتي كه در آن کارشناس مي‌باشيد و . . . در سایت تان، اقبال خويش را براي قرار گرفتن در سكو هاي بالاي موتور كاوش بالا مي بريد .

دلیل دوم - شخصيت شما از روش اینترنت وبسایت شما مي درخشد .
كمپاني ها صدها رزومه را براي فقط يك پست كاري دريافت مي نمايند . داشتن يك وب تارنما شخصي به شما ياري مي نمايد تا خود را از بقيه درخواست كنندگان فعاليت جدا نمائيد و خويش را به عنوان يك گزينه مناسب به كسب و كار ها نشان دهيد . طبق مطالعاتي كه بر روي تعداد 300 مختصص حرفه اي منابع انساني چهره گرفته است، يك سوم از اين تعداد با داشتن اينترنت تارنما شخصي، يك مزيت رقابتي شغلي براي دريافت شغل جديد شان تولید كرده اند .

دلیل سوم – هنگامي يك اينترنت وبسايت داريد، عمده به ديده مي آييد .
يك سايت شخصي، اكثر وقت ها حاوي اطلاعاتي هست كه علايق شما را بخش اعظم نشان مي دهد، چگونگي پردازش داده ها و همچنين انگيزه هاي شما را نشان مي دهد . برخلاف محدوديت هاي رزومه در مسئله يك كاغذ يا ورقه اي بودن، اينترنت سايت فردي چنين محدوديت هايي را ندارد (رزومه فضاي اضطراري براي شرح كامل توانایی ها و مهارت هاي شما را ندارد .) . متخصصین منابع انساني براي استخدام افراد، رغبت دارا‌هستند اکثر در موضوع آن ها بدانند و به دنبال ويژگي هاي فردي مي‌باشند كه خلاصه اي از آن ها مو جود باشد . اینترنت سايت هاي فردي كمك مي كنند تا اين داده ها در اختيار مديران منابع انساني قرار بگيرد . در حقيقت، اینترنت سايت فردي مكاني براي معرفي استعداد هاي عالي تان به كارفرمايان بالقوه می‌باشد . وب سايت فردي شما مي تواند نمونه شغل هاي شما را به مديران و كارفرمايان ارائه دهد .

دليل چهارم – شما مي توانيد مسير خويش به سمت كار جدید را معلوم فرماييد .
نوشتن يك بضاعت مي باشد . شما مي توانيد از طريق تاليف كارهاي مهمي كه توانايي انجامش را داريد، مديران كمپاني ها را به سمت خود جلب فرمائيد . ارائه مثال كارهايتان در سايت شخصي باعث ساز مي شود كه شما را عالی تر بشناسند و خوب خیس آنالیز نمايند . شما حتي مي توانيد محتواي نوشته گرديده اي در قالب يك مقاله به سايت شخصي خویش طولاني تر فرمائيد . و يا اين كه حتي يك پست طولاني را به لينكدين خويش طولاني خیس نمائيد . تحقيقات نشان مي دهد، 25 درصد از استخدام كنندگان شم مي كنند افرادي كه داراي وب سایت فردي می‌باشند و كار هاي خویش را روي آن منتشر مي كنند، شانس بيشتري در استخدام دارند .

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 146 تاريخ : شنبه 5 بهمن 1398 ساعت: 18:01